Konsumenci to wzrokowcy – dowiedz się, jaką rolę w biznesie odgrywa opakowanie
13 lutego 2023

Opakowania, w tym etykiety samoprzylepne, odgrywają istotną, wręcz psychologiczną rolę w procesie podejmowania decyzji dotyczących zakupu. To, w jaki sposób zaprezentujesz swój produkt, może wpływać na wyniki Twojej sprzedaży, a także stworzyć doskonały obraz swojej marki w oczach potencjalnych konsumentów. Eksperci uważają, że to właśnie opakowanie produktu jest uznawane za najlepszą okazję do komunikowania swojej marki w sposób wizualny. Nie ma w tym nic dziwnego, zważywszy na fakt, że już dawno udowodniono, że to właśnie prezentacja staje się pierwszym czynnikiem zachęcającym konsumenta do interakcji z produktem oraz przyczynia się do ostatecznej decyzji odnośnie zakupu.

To Ty nadajesz formę każdej etykiecie! Krótko o ofercie ETYKAT

Etykiety reklamowe stanowią niepozorny, aczkolwiek wysoce skuteczny element strategii kreowania atrakcyjnego wizerunku marki. Wśród ich zalet wymienia się między innymi fakt, że stanowią one dobrze widoczny element opakowania bądź samego produktu, jednocześnie będąc swoistym nośnikiem najważniejszych informacji. W przypadku każdego biznesu, bardzo ważna jest odpowiednia reklama brandu – obecnie nie ma lepszego sposobu, niż etykiety samoprzylepne A4. Zwłaszcza, że w firmie ETYKAT produkujemy je specjalnie na zamówienie naszych drogich Klientów! Papierowe etykiety są przeznaczone do druku w drukarkach laserowych, atramentowych i kserokopiarkach, natomiast matowa powierzchnia umożliwia pisanie po nich markerami bądź długopisami. W naszym sklepie szczególnie dbamy o jakość produktów, którą łączymy z atrakcyjną ofertą cenową. Etykiety samoprzylepne A4 to tylko jeden z wielu elementów, które mamy w swojej ofercie! Niezależnie od tego, wokół której branży oscylujesz – etykiety w każdym przypadku są strzałem w dziesiątkę! Opakowanie mówi w imieniu Twojej firmy, jeszcze zanim produkt ma ku temu okazję. Im estetyczniej wykonana jest etykieta, tym lepiej prezentuje się sam przedmiot – co za tym idzie, tym większą uwagę zyskuje.

Jakie rodzaje etykiet możesz spotkać w ETYKAT?

W naszej firmie wyróżniamy trzy rodzaje etykiet produktowych, mogących występować w różnych rozmiarach. Największą grupą są tu etykiety informacyjne, mające szerokie zastosowanie. Przeznaczone są dla wielu sektorów gospodarki, tym samym zawierając w sobie informacje dotyczące między innymi producenta, importera, ilości sztuk czy oznaczeń EU. Ich wytrzymałość sprawia, że żadne warunki nie są im straszne! Drugą grupą, blisko związaną z etykietami informacyjnymi, są etykiety handlowe – zawierają w sobie dane identyfikacyjne produktów przeznaczonych do sprzedaży, najczęściej zawierających opis oraz kod kreskowy. Stosowane zwłaszcza w branży logistycznej i produktowej, są sporym ułatwieniem w identyfikowaniu poszczególnych paczek, bez konieczności ich otwierana. Trzecią, najbardziej kreatywną grupą, są etykiety wizerunkowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb. Dzięki licznym możliwościom technologicznym, jesteśmy w stanie zastosować w nich uszlachetnienia takie jak lakier UV, nadruk teksturalny, złocenie czy płynne laminowanie! Masz pomysł na swój samoprzylepny znak rozpoznawczy? Z nami zrealizujesz swoje plany!